ورودآقایان به این مکان ممنوع شد

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
ورودآقایان به این مکان ممنوع شد
 
کد خبر: 279424
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۱/۲ - ۱۹:۱۶
 
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ۲۱ دی ماه در بخشنامه ای، عدم اجرای ابلاغ پیشین خود در خصوص فعالیت نیروهای مرد در تدریس کلاس های کنکور دبیرستان های دخترانه اعم از دولتی و غیردولتی را یادآوری کرد.
2 4 0 نظر
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، در پی گزارش برخی رسانه ها مبنی بر استفاده از معلمین مرد به عنوان مشاور و دبیر در دبیرستان های دخترانه تهران، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ۲۱ دی ماه در بخشنامه ای، عدم اجرای ابلاغ پیشین خود در خصوص فعالیت نیروهای مرد در تدریس کلاس های کنکور دبیرستان های دخترانه اعم از دولتی و غیردولتی را یادآوری کرد.

 در بخشنامه مذکور، شرایطی نیز برای شرکت “دبیران خواهر” در دوره های آموزشی جهت توانمندسازی حرفه ای آنان اعلام شده است، که جای تشکر دارد.

پیش از این، خبرهایی در رسانه های مختلف مبنی بر وضعیت برخی از مدارس شهر تهران منتشر شده بود که علیرغم در اختیار داشتن معلمین مجرب خانم در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی، با مازاد اعلام نمودن ایشان، جمعی از مردان مجرد، کم سن و سال و یا حتی مطلقه(!) را به عنوان مشاور و دبیر دانش آموزان دختر به کار گرفته اند که البته به نظر می رسد باید در سایر شهرستان ها نیز این موضوع بررسی شود تا هیچگونه ابهامی باقی نماند.

 

 

لازم به ذکر است بر اساس بخشنامه پیشین آموزش و پرورش شهر تهران، فعالیت معلمان مرد در ساعات بعدازظهر برای تدریس در کلاس های تست و کنکور مجاز بود.

نکته مهم این است که باید دید این بخشنامه تا چه حد عملی خواهد شد؟

 





:: موضوعات مرتبط: حوادث ، اتفاقات ، وقایع تلخ و شیرین و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : چهار شنبه 2 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: